Vuoden 2023 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset ovat julki!
Kehitämme palvelujamme muun muassa vuosittain tehtävän asiakastyytyväisyyskyselyn avulla. Saamme sen kautta kehitysideoita ja arvokasta palautetta toiminnastamme.
Toimintamallimme perusta on se, että teemme kaiken paremmin, reilummin ja ketterämmin, kuin mitä asiakkaamme osaavat IT-kumppaniltaan odottaa. Valjastamme sopivimmat teknologiat, ammattitaitomme sekä asenteemme asiakkaidemme liiketoiminnan menestystekijöiksi. Haluamme myös omalta osaltamme vaikuttaa yhteiskuntaan positiivisesti: Kyselyn jokainen vastaus kartutti 50 euroa lastensuojelutyölle tarkoitettua hyväntekeväisyyspottia. Vastauksista kertynyt 1750 euroa on lahjoitettu eteenpäin Mannerheimin Lastensuojeluliiton kautta.
Olemme tänäkin vuonna onnistuneet lunastamaan asiakaslupauksemme. Asiakastyytyväisyyskyselyn vastauksista korostui se, että asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä meidän asiantuntijoiden tavoitettavuuteen, yhteistyön helppouteen ja nopeaan palveluun. Net Promoter Score (NPS) pisteiksi saimme tänä vuonna 77. NPS:n avulla mitataan kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmorea muille yrityksille. NPS:n asteikko on -100 - +100 ja yli 50 pisteen tuloksia pidetään yleisesti ottaen erinomaisina.
Kiitos paljon asiakkaillemme tärkeästä palautteesta, jonka avulla pääsemme kehittämään palvelutasoamme entisestään.
Lue tarkemmin kyselyt tulokset ja asiakkaidemme kommentteja kuinka yhteistyö on sujunut kanssamme alla olevasta linkistä!
Kommentare