Asiakastyytyväisyys. Tärkein mittarimme.
Asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme ja mittaamme sitä säännöllisesti vähintään kerran vuodessa. Viimeisimmän huhti-toukokuussa 2021 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaidemme tyytyväisyys palveluihimme on erinomaisella tasolla. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja henkilökohtaiseen palveluun kuten aiempina vuosinakin. Kysely lähetettiin asiakkaidemme IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille.
Lue alta tämän vuoden tulokset (suluissa viime vuoden tulokset) ja asiakkaidemme kommentit sekä kokemukset yhteistyöstä meidän kanssa.
Suosittelisitko Bitmoren palveluita muille yrityksille?
Net Promoter Score (NPS)
-100 - +100
94
(88)

Kaikkien vastausten keskiarvo.
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,5
(4,5)
keskiarvo
Oletko tyytyväinen Bitmoren tuottamaan palveluun kokonaisuudessaan?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,4
(4,5)
keskiarvo
Oletko tyytyväinen saamaasi palveluun asiantuntija/-teknisissä kysymyksissä?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,5
(4,6)
keskiarvo
Oletko samaa mieltä, että Bitmoren asiantuntijat ovat helposti tavoitettavissa?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,5
(4,6)
keskiarvo
Oletko sitä mieltä, että Bitmoren asiantuntijoiden kanssa on helppo työskennellä?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,8
(4,7)
keskiarvo
Oletko tyytyväinen siihen, kuinka nopeasti tukipyynnöt ratkaistaan?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,6
(4,4)
keskiarvo
Saatko mielestäsi riittävästi tietoa tukipyyntöjesi edistymisestä?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,5
(4,3)
keskiarvo
Oletko sitä mieltä, että Bitmore kuuntelee yritystäsi ja haasteitasi?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,6
(4,5)
keskiarvo
Oletko sitä mieltä, että Bitmore tuo haasteiden ratkaisuun uusia, luovia näkökulmia?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,2
(4,3)
keskiarvo
Oletko sitä mieltä, että Bitmore antaa riittävästi tarpeisiinne sopivia kehitysehdotuksia?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,3
(4,4)
keskiarvo
Oletko samaa mieltä, että Bitmore tuottaa uusinta teknologiaa olevia ratkaisuja yrityksesi tarpeisiin?
1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina
4,3
(4,5)
keskiarvo
Bitmoren hinta-laatusuhde?
asteikolla 1 (huono) - 10 (erinomainen)
8,3
(8,7)
keskiarvo
Mikä on asiakkaidemme mielestä parasta Bitmoressa?
Lue alta asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä kanssamme.