top of page
Bitmore - asiakastyytyväisyys ja asiakaskokemus

Asiakastyytyväisyys. Tärkein mittarimme.

Asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme ja mittaamme sitä säännöllisesti vähintään kerran vuodessa. Viimeisimmän kesäkuussa 2023 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaidemme tyytyväisyys palveluihimme on erinomaisella tasolla. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja henkilökohtaiseen palveluun kuten aiempina vuosinakin. Kysely lähetettiin asiakkaidemme IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille.

Lue alta tämän vuoden tulokset ja asiakkaidemme kommentit sekä kokemukset yhteistyöstä meidän kanssa.

Mikä on asiakkaidemme mielestä parasta Bitmoressa?

Lue alta asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä kanssamme.

Suosittelisitko Bitmoren palveluita muille yrityksille? - Net Promoter Score (NPS)

NPS:n skaala on -100 - +100

77

Oletko tyytyväinen Bitmoren tuottamaan palveluun kokonaisuudessaan?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,4

keskiarvo

Oletko tyytyväinen saamaasi palveluun asiantuntija/-teknisissä kysymyksissä?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

keskiarvo

Oletko samaa mieltä, että Bitmoren asiantuntijat ovat helposti tavoitettavissa?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmoren asiantuntijoiden kanssa on helppo työskennellä?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,7

keskiarvo

Oletko tyytyväinen siihen, kuinka nopeasti tukipyynnöt ratkaistaan?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

keskiarvo

Saatko mielestäsi riittävästi tietoa tukipyyntöjesi edistymisestä?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,3

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmore kuuntelee yritystäsi ja haasteitasi?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmore tuo haasteiden ratkaisuun uusia, luovia näkökulmia?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,0

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmore antaa riittävästi tarpeisiinne sopivia kehitysehdotuksia?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,1

keskiarvo

Oletko samaa mieltä, että Bitmore tuottaa uusinta teknologiaa olevia ratkaisuja yrityksesi tarpeisiin?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,3

keskiarvo

Bitmoren hinta-laatusuhde?

asteikolla 1 (huono) - 10 (erinomainen)

8,4

keskiarvo

Oletteko seuraava tyytyväinen asiakkaamme?

◄ Takaisin
bottom of page