Asiakastyytyväisyys. Tärkein mittarimme.

Asiakastyytyväisyys on tärkein mittarimme ja mittaamme sitä säännöllisesti vähintään kerran vuodessa. Viimeisimmän huhti-toukokuussa 2021 tehdyn kyselyn mukaan asiakkaidemme tyytyväisyys palveluihimme on erinomaisella tasolla. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja henkilökohtaiseen palveluun kuten aiempina vuosinakin. Kysely lähetettiin asiakkaidemme IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille.

 

Lue alta tämän vuoden tulokset (suluissa viime vuoden tulokset) ja asiakkaidemme kommentit sekä kokemukset yhteistyöstä meidän kanssa.

Suosittelisitko Bitmoren palveluita muille yrityksille?

Net Promoter Score (NPS)

-100 - +100

94

(88)

Bitmore NPS 2021.jpg

Kaikkien vastausten keskiarvo.

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

(4,5)

keskiarvo

Oletko tyytyväinen Bitmoren tuottamaan palveluun kokonaisuudessaan?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,4

(4,5)

keskiarvo

Oletko tyytyväinen saamaasi palveluun asiantuntija/-teknisissä kysymyksissä?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

(4,6)

keskiarvo

Oletko samaa mieltä, että Bitmoren asiantuntijat ovat helposti tavoitettavissa?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

(4,6)

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmoren asiantuntijoiden kanssa on helppo työskennellä?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,8

(4,7)

keskiarvo

Oletko tyytyväinen siihen, kuinka nopeasti tukipyynnöt ratkaistaan?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,6

(4,4)

keskiarvo

Saatko mielestäsi riittävästi tietoa tukipyyntöjesi edistymisestä?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,5

(4,3)

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmore kuuntelee yritystäsi ja haasteitasi?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,6

(4,5)

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmore tuo haasteiden ratkaisuun uusia, luovia näkökulmia?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,2

(4,3)

keskiarvo

Oletko sitä mieltä, että Bitmore antaa riittävästi tarpeisiinne sopivia kehitysehdotuksia?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,3

(4,4)

keskiarvo

Oletko samaa mieltä, että Bitmore tuottaa uusinta teknologiaa olevia ratkaisuja yrityksesi tarpeisiin?

1=En ollenkaan, 2=Joskus, 3=Useimmin, 4=Lähes aina, 5=Aina

4,3

(4,5)

keskiarvo

Bitmoren hinta-laatusuhde?

asteikolla 1 (huono) - 10 (erinomainen)

8,3

(8,7)

keskiarvo

Mikä on asiakkaidemme mielestä parasta Bitmoressa?

Lue alta asiakkaidemme kokemuksia yhteistyöstä kanssamme.

Oletteko seuraava tyytyväinen asiakkaamme?

◄ Takaisin