top of page
Writer's pictureBitmore

Asiakastyytyväisyys jälleen erinomaisella tasolla

Vuoden 2024 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset kertovat, että asiakkaamme ovat kokonaisuudessaan erittäin tyytyväisiä Bitmoren palveluun. NPS-arvoksi saimme tänä vuonna 76, mikä on erinomainen tulos. Avointen kysymysten perusteella asiakkaamme korostivat muun muassa Bitmoren asiantuntijuutta, nopeutta ja asiakaslähtöisyyttä.


Bitmoren asiakastyytyväisyys - Net Promoter Score 76

Asiakastyytyväisyyttä ja hyväntekeväisyyttä


Toteutimme toukokuussa 2024 vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn, johon osallistui asiakkaidemme IT-päättäjiä ja -yhteyshenkilöitä. Jokaisesta vastauksesta teimme 50€ arvoisen lahjoituksen lastensuojelutyöhön Mannerheimin Lastensuojeluliitolle. Lisäksi arvoimme ravintola ja hotellilahjakortin, jonka voitti Minna Tunkelo (Presto Oy). 


Vuoden 2024 NPS (Net Promoter Score) tulos +76 osoittaa, että Bitmoren asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. NPS mittaa sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmoren palveluita muille. Yli 50 NPS-arvoa voidaan pitää erinomaisena. Tulosta tukee myös se, että Bitmoren tuottamaan palveluun ollaan kokonaisuudessaan tyytyväisiä ja keskiarvoksi muodostui 4,3 asteikolla 1-5. 


Lukuisissa avoimissa vastauksissa nousi esiin muun muassa asiakaslähtöisyys, ammattitaito sekä ketteryys.


”Erinomaista ja asiakaslähtöistä palvelua. Täydellinen esimerkki siitä, miten ulkoistettu it-palvelu saadaan näyttämään, kuten se olisi yrityksen sisäinen oma it-palvelu.”

Henkilökohtaista ja vaivatonta palvelua


Kaikista kysymyksistä korkeimman keskiarvon (4,7) asteikolla 1-5 saimme siitä, kuinka helpoksi yhteistyö Bitmoren asiantuntijoiden kanssa koettiin. Olemme tulokseen erittäin tyytyväisiä, sillä meille on tärkeää olla asiakkaillemme helposti lähestyttävä IT-kumppani, jonka yksi ydinarvo on henkilökohtainen palvelu. 


”Erittäin käytännönläheistä ja joustavaa palvelua. Bitmoren porukka puhuu sitä kieltä mitä me puhumme ja meillä pystytään keskittymään omaan liiketoimintaan täysillä. Bitmorelle arvosanaksi 12/10.” -Mikko Haro, BeMaPro Oy

Korkeaa osaamista ja nopeaa reagointia


Palvelun laatu näkyi myös korkeassa tyytyväisyydessä asiantuntijoiden tavoitettavuuteen (keskiarvo 4,4), palveluun asiantuntija-/teknisissä kysymyksissä (4,4), sekä tukipyyntöjen ratkaisunopeuteen (4,3).


”Erinomainen yhteistyö, nopea reagointi ongelmatilanteessa ja ammattitaitoinen toiminta.” -Matti Merisalo, Isoportti Oy

Hinta-laatusuhde kohdillaan


Kyselyssä selvitimme myös asiakkaidemme näkemystä palvelumme hinta-laatusuhteesta. Asteikolla 1-10 saimme keskiarvon 8,1, mikä kertoo siitä, että asiakkaamme kokevat saavansa rahoilleen vastinetta, kun ovat valinneet Bitmoren IT-kumppaniksi. 


Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn vastanneita. Tästä on hyvä lähteä kohti tulevaa syksyä ja yhteisiä onnistumisia.

29 katselukertaa

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
◄ Takaisin
bottom of page