Vuoden 2024 asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset kertovat, että asiakkaamme ovat kokonaisuudessaan erittäin tyytyväisiä Bitmoren palveluun. NPS-arvoksi saimme tänä vuonna 76, mikä on erinomainen tulos. Avointen kysymysten perusteella asiakkaamme korostivat muun muassa Bitmoren asiantuntijuutta, nopeutta ja asiakaslähtöisyyttä.
Asiakastyytyväisyyttä ja hyväntekeväisyyttä
Toteutimme toukokuussa 2024 vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn, johon osallistui asiakkaidemme IT-päättäjiä ja -yhteyshenkilöitä. Jokaisesta vastauksesta teimme 50€ arvoisen lahjoituksen lastensuojelutyöhön Mannerheimin Lastensuojeluliitolle. Lisäksi arvoimme ravintola ja hotellilahjakortin, jonka voitti Minna Tunkelo (Presto Oy).
Vuoden 2024 NPS (Net Promoter Score) tulos +76 osoittaa, että Bitmoren asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. NPS mittaa sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmoren palveluita muille. Yli 50 NPS-arvoa voidaan pitää erinomaisena. Tulosta tukee myös se, että Bitmoren tuottamaan palveluun ollaan kokonaisuudessaan tyytyväisiä ja keskiarvoksi muodostui 4,3 asteikolla 1-5.
Lukuisissa avoimissa vastauksissa nousi esiin muun muassa asiakaslähtöisyys, ammattitaito sekä ketteryys.
”Erinomaista ja asiakaslähtöistä palvelua. Täydellinen esimerkki siitä, miten ulkoistettu it-palvelu saadaan näyttämään, kuten se olisi yrityksen sisäinen oma it-palvelu.”
Henkilökohtaista ja vaivatonta palvelua
Kaikista kysymyksistä korkeimman keskiarvon (4,7) asteikolla 1-5 saimme siitä, kuinka helpoksi yhteistyö Bitmoren asiantuntijoiden kanssa koettiin. Olemme tulokseen erittäin tyytyväisiä, sillä meille on tärkeää olla asiakkaillemme helposti lähestyttävä IT-kumppani, jonka yksi ydinarvo on henkilökohtainen palvelu.
”Erittäin käytännönläheistä ja joustavaa palvelua. Bitmoren porukka puhuu sitä kieltä mitä me puhumme ja meillä pystytään keskittymään omaan liiketoimintaan täysillä. Bitmorelle arvosanaksi 12/10.” -Mikko Haro, BeMaPro Oy
Korkeaa osaamista ja nopeaa reagointia
Palvelun laatu näkyi myös korkeassa tyytyväisyydessä asiantuntijoiden tavoitettavuuteen (keskiarvo 4,4), palveluun asiantuntija-/teknisissä kysymyksissä (4,4), sekä tukipyyntöjen ratkaisunopeuteen (4,3).
”Erinomainen yhteistyö, nopea reagointi ongelmatilanteessa ja ammattitaitoinen toiminta.” -Matti Merisalo, Isoportti Oy
Hinta-laatusuhde kohdillaan
Kyselyssä selvitimme myös asiakkaidemme näkemystä palvelumme hinta-laatusuhteesta. Asteikolla 1-10 saimme keskiarvon 8,1, mikä kertoo siitä, että asiakkaamme kokevat saavansa rahoilleen vastinetta, kun ovat valinneet Bitmoren IT-kumppaniksi.
Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn vastanneita. Tästä on hyvä lähteä kohti tulevaa syksyä ja yhteisiä onnistumisia.