• Bitmore

Asiakastyytyväisyyskyselyä ja hyväntekeväisyyttä


Toteutimme vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn toukokuussa. Tulokset olivat pääsääntöisesti erinomaisia kuten esimerkiksi Net Promoter Score (NPS), joka mittaa kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmorea muille. Tästä saimme tulokseksi 79 (-100 - +100), joka on erittäin hyvä lukema.


Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja nopeaan palveluun. Asiakkaat kokevat myös, että meidän kanssa on erittäin helppo työskennellä.


Aina on kuitenkin parantamisen varaa ja tunnistimme selkeät kehityskohteet toiminnassamme, joihin tulemme kiinnittämään erityistä huomiota jatkossa.

Net Promoter Score (NPS) - 79
Suosittelisitko Bitmoren palveluita muille yrityksille? - Net Promoter Score (NPS) - 79

Tänä vuonna päätimme, että perinteisen tavara-arvonnan sijaan jokainen vastaus lahjoittaa 50 € Ukrainan hätää kärsiville lapsille. Vastauksista kertynyt 2000 euron potti on lahjoitettu eteenpäin Pelastakaa Lapset ry:n kautta.


Paljon kiitoksia kaikille vastanneille!


Lue tarkemmat tulokset ja asiakkaidemme kommentit alla olevasta linkistä!




26 katselukertaa

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki