top of page
  • Writer's pictureBitmore

Bitmoren asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa



It-palvelut asiakastyytyväisyys 2016

Bitmoren asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa kesäkuussa 2016 tehdyn kyselyn mukaan. Kysely lähetettiin Bitmoren asiakkaiden IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille. Kaikkien vastauksien keskiarvoksi saimme loistavan tuloksen 4,3 asteikolla 1-5 vastausprosentin ollessa 63,8 %. Erityisesti asiakkaamme olivat tyytyväisiä työskentelyn helppoudesta kanssamme ja tämä sai keskiarvon 4,8.

Network promoter score pisteet 83 olivat myös erittäin hyvät ja tavoitteenamme on pitää ne vähintään samalla tasolla jatkossakin.


Bitmore - NPS pisteet

Vaikka kaikki vastaajat olivatkin hyvin tyytyväisiä tuottamaamme palveluun, tunnistimme muutamia asioita, joihin kiinnitämme jatkossa erityistä huomiota ja lupaamme parantaa palvelun laatua ja sujuvuutta entisestään.

 

Kannustavia ja positiivisia kommentteja asiakkailtamme

"Tekemisestä näkee ja tuntee, että henkilöt ovat sitoutuneita tuottamaan laadukasta palvelua."

Marko Heikkilä, Rotator Oy

"Hyvät, osaavat ja tehokkaat ihmiset tekemässä työtään ymmärrettävästi" Minna Ikäheimonen, Infobase Towers Oy

"Helppo yhteistyökumppani - olette ihania!"

Merja Raivio, Tilistar Oy

"Hyvä ja ketterä organisaatio!"

Tommi Latva, Rotator Oy

"Hyvin toiminut palvelu, nopeat vastaukset kysymyksiin ja reagoinnit häiriötilanteisiin."

Matti, Isoportti Oy

"Helppo tehdä yhteistyötä, asiantunteva henkilöstö"

Miia Pajuoja, Tilistar Oy

"Palvelu toimii kiitettävästi 24/7. Asiat hoidetaan loppuun asti, jotta asiakas voi nukkua yönsä rauhassa."

"Bitmorelta saa monipuolista ja asiantuntevaa palvelua hyvin joustavasti asiakkaan tarpeiden mukaan."

 

Yhteenveto kaikista vastauksista

5 = Aina tyytyväinen, 4 = Lähes Aina, 3 = Useimmin, 2 = Joskus, 1 = En ollenkaan tyytyväinen

104 katselukertaa

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
◄ Takaisin
bottom of page