Bitmore suoriutui erinomaisesti vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskyselyssä
- Bitmore

- 3.9.
- 2 min käytetty lukemiseen
Toteutimme toukokuussa 2025 vuotuisen asiakastyytyväisyyskyselyn, johon vastasi asiakkaidemme IT-päättäjiä ja -yhteyshenkilöitä. Tulokset kertovat meille arvokasta tietoa siitä, missä olemme onnistuneet ja missä voimme edelleen kehittyä. Olemme iloisia ja kiitollisia siitä, että asiakkaidemme palaute oli jälleen erittäin positiivista.

"Helposti lähestyttävä ja asiantunteva palvelu, halu auttaa ja kehittää toimintatapoja" - Annalinda Paakkolanvaara, Maisema-arkkitehtitoimisto Maanlumo Oy
Erinomainen NPS
Yksi keskeisistä mittareista kyselyssä oli Net Promoter Score (NPS), joka kertoo asiakkaiden halukkuudesta suositella Bitmorea muille. Tänä vuonna saavutimme NPS-arvon +89, mikä on hienoa jatkoa viime vuoden erinomaiselle tulokselle (+78). Vertailun vuoksi: yli +50 NPS-arvoa pidetään yleisesti jo erittäin hyvänä, +89 on taas huipputason suoritus mille tahansa palveluyritykselle.

"Bitmoren kanssa työskentely on erittäin sujuvaa ja mukavaa. Meille nimetty tiimi on hyvin perillä tarpeistamme ja erilaisista projekteista, kehitys ja seurantatyötä tietoturva- yms. asioissa tehdään aktiivisesti ja asiat todella hoituvat avaimet käteen-mallilla." - Laura, Pontos Group
Korkeat arvosanat kaikilla osa-alueilla
Asiakastyytyväisyyttä tarkasteltiin myös eri palvelualueiden osalta. Bitmoren palvelu kokonaisuutena sai arvosanaksi 4,5 asteikolla 1–5, ja tyytyväisyys oli noussut kautta linjan verrattuna edellisvuoteen.
Erityisen iloisia olemme siitä, että asiakkaamme kokevat Bitmoren edelleen helposti lähestyttävänä IT-kumppanina ja tästä saimme arvosanan 4,8/5. Henkilökohtainen palvelu ja ihmisläheinen ote ovat meille keskeisiä arvoja, ja on hienoa nähdä niiden välittyvän asiakkaillemme saakka.
Palvelun laatua mitattiin myös teknisen tuen näkökulmasta:
Asiantuntijoiden tavoitettavuus: 4,7
Palvelun taso asiantuntija-/teknisissä kysymyksissä: 4,6
Tukipyyntöjen ratkaisunopeus: 4,7
Nämä tulokset kertovat siitä, että panostuksemme nopeaan, asiantuntevaan ja ihmisläheiseen palveluun näkyvät myös asiakkaidemme arjessa postiivisella tavalla.
"Bitmore on aina ollut luotettava kumppani. Asiantuntevuutta ja joustoa joka lähtöön. Suosittelen!" - Vesa Siiriäinen, Fiskars Oyj
Myös hinta-laatusuhde kunnossa
Kysyimme asiakkailtamme myös kokemuksia palveluidemme hinta-laatusuhteesta. Asteikolla 1–10 saatu 8,6 keskiarvo kertoo selvästi, että asiakkaamme kokevat yhteistyön kanssamme aidosti hyödylliseksi ja kannattavaksi.
"Vastaukset ja apu on aina tullut nopeasti ja asiakasta arvostavalla tavalla." - Päivi Laurila, Emännöintitoimisto Aamu ja Isännöintipiste
Kiitos luottamuksesta!
Lämmin kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille ja palautteenne auttaa meitä kehittämään palvelujamme entistä paremmiksi. Tulokset antavat meille erinomaisen pohjan suunnata kohti syksyä, uusia palveluinnovaatioita ja yhä parempaa asiakaskokemusta.


