top of page
  • Writer's pictureBitmore

Bitmoren asiakastyytyväisyys erinomaisella tasolla



Bitmoren asiakastyytyväisyys on jälleen erinomaisella tasolla tammikuussa tehdyn kyselyn mukaan. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja henkilökohtaiseen palveluun.

Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin asiakkaidemme IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille. Kyselyn vastausprosentti oli 62,9 % ja kaikkien vastauksien keskiarvoksi saimme loistavan tuloksen 4,4 (asteikko 1-5). Kuten muinakin vuosina, asiakkaamme olivat erityisen tyytyväisiä työskentelyn helppoudesta kanssamme (keskiarvo 4,8).

Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin yksi Apple iPad tabletti ja onnekas oli tänä vuonna Esko Kantola FA Solutions Oy:stä. Paljon onnea voittajalle!

Net Promoter Score

Net Promoter Score (NPS) -pisteet nousivat viime vuoden jo ennestään erinomaisesta 89 pisteestä huikeaan 93 pisteeseen. Net Promoter Scoren avulla mitataan kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmorea muille yrityksille. NPS:n asteikko on -100 - +100 ja yli 50 pisteen tuloksia pidetään yleisesti ottaen erinomaisina.


Bitmoren asiakastyytyväisyys 2018

Yhteenveto vastauksista

Yhteenvetona voimme todeta palautteen olleen erittäin positiivista ja lupaamme tästä huolimatta jatkuvasti kehittää sekä parantaa palveluitamme entisestään.

  • Tyytyväisyys Bitmoren tuottamaan palveluun kokonaisuudessaan - Keskiarvo 4,5

  • Tyytyväisyys palveluun asiantuntija/-teknisissä kysymyksissä - Keskiarvo 4,5

  • Bitmoren asiantuntijoiden tavoitettavuus - Keskiarvo 4,6

  • Työskentelyn helppous Bitmoren asiantuntijoiden kanssa - Keskiarvo 4,8

  • Tyytyväisyys tukipyyntöjen ratkaisunopeuteen - Keskiarvo 4,3

  • Tyytyväisyys tukipyyntöjen edistymisen tiedottamisesta - Keskiarvo 4,3

  • Kuunteleeko Bitmore asiakasta ja sen haasteita - Keskiarvo 4,6

  • Tuoko Bitmore haasteiden ratkaisuun uusia, luovia näkökulmia - Keskiarvo 4,2

  • Antaako Bitmore riittävästi tarpeisiin sopivia kehitysehdotuksia - Keskiarvo 4,0

  • Tuottaako Bitmore uusinta teknologiaa olevia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin Keskiarvo 4,4

Asiakkaidemme kommentteja Bitmoresta

"Niclas Qvick sekä Mikko Viitanen ovat toimineet yrityksemme edun mukaisesti sekä auttaneet ongelmatilanteissa. Myös antaneet informaatiota kehityksestä."

-Thomas Johansson, Alexandria Pankkiiriliike Oyj

"Erinomaisen asiantuntevaa palvelua, henkilökohtaisella tatsilla."

- Esko Kantola, FA Solutions Oy

"Lähestyttävä, henkilökohtainen ja asiantunteva palvelu."

- Kari Toivonen, Cosco Shipping Lines Finland Oy

"Asiakkaasta huolehditaan ja hommat hoituu ammattitaidolla"

- Miia Pajuoja, Tilistar Oy

"Homma vain toimii hyvin ilman mitään kommervenkkejä."

-Timo Hindström, Suomen Taksiliitto

"Useampi vuosi hyvää palvelua. Ei jätä muutostilanteissa pulaan."

- Marko Heikkilä, Rotator Oy

"Hyvä meininki, selkää duunia, ammattitaitoista ja it-puolen ihmisiksi harvinaisen kommunikaatiokykyistä väkeä :)"

- Juha Pentikäinen, Lähitaksi Oy

"Aidosti kuunteleva ja joustava palvelunne asiakkaan ymmärtämällä kielellä."

-Jukka Räisänen, Hotelli Helka

"Palvelu on erinomaista."

- Pekka Karppinen, Stadin Ammattiopisto

231 katselukertaa

Aiheeseen liittyvät päivitykset

Katso kaikki
◄ Takaisin
bottom of page