Bitmoren asiakastyytyväisyys on jälleen erinomaisella tasolla tammi-helmikuussa 2020 tehdyn kyselyn mukaan. Vastausten perusteella asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä meidän joustavaan, asiantuntevaan ja henkilökohtaiseen palveluun kuten aiempina vuosinakin.
![](https://static.wixstatic.com/media/80b5a8_afaf15824d354d049e7085ee3bdd180c~mv2.png/v1/fill/w_49,h_26,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/80b5a8_afaf15824d354d049e7085ee3bdd180c~mv2.png)
Asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin asiakkaidemme IT-yhteyshenkilöille ja/tai päättäjille. Kaikkien vastauksien keskiarvoksi saimme erinomaisen tuloksen 4,5 (asteikko 1-5). Kuten muinakin vuosina, asiakkaamme olivat erityisen tyytyväisiä työskentelyn helppoudesta kanssamme (keskiarvo 4,7).
Net Promoter Score
Net Promoter Score (NPS) pisteiksi saimme 88, joka sekin on erinomainen tulos. NPS:n avulla mitataan kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat Bitmorea muille yrityksille. NPS:n asteikko on -100 - +100 ja yli 50 pisteen tuloksia pidetään yleisesti ottaen erinomaisina.
![Bitmore Net Promoter Score 2020](https://static.wixstatic.com/media/80b5a8_5eb843b9024c4fafb417c3845b0d9055~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/80b5a8_5eb843b9024c4fafb417c3845b0d9055~mv2.jpg)
Yhteenveto vastauksista
Yhteenvetona voimme todeta palautteen olleen erittäin positiivista ja lupaamme jatkaa palvelujemme kehittämistä entistäkin paremmiksi. Alla keskiarvot vastauksista asteikon ollessa 1-5 ja Bitmoren hinta-laatusuhde.
Tyytyväisyys Bitmoren tuottamaan palveluun kokonaisuudessaan = 4,5
Tyytyväisyys palveluun asiantuntija/-teknisissä kysymyksissä = 4,6
Bitmoren asiantuntijoiden tavoitettavuus = 4,6
Työskentelyn helppous Bitmoren asiantuntijoiden kanssa = 4,7
Tyytyväisyys tukipyyntöjen ratkaisunopeuteen = 4,4
Tyytyväisyys tukipyyntöjen edistymisen tiedottamisesta = 4,3
Kuunteleeko Bitmore asiakasta ja sen haasteita = 4,5
Tuoko Bitmore haasteiden ratkaisuun uusia, luovia näkökulmia = 4,3
Antaako Bitmore riittävästi tarpeisiin sopivia kehitysehdotuksia = 4,4
Tuottaako Bitmore uusinta teknologiaa olevia ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin = 4,5
![Bitmoren hinta-laatusuhde](https://static.wixstatic.com/media/80b5a8_71b93641b543423f9917ad22d7b733c6~mv2.jpg/v1/fill/w_147,h_90,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/80b5a8_71b93641b543423f9917ad22d7b733c6~mv2.jpg)
Asiakkaidemme kommentteja ja kokemuksia palveluistamme
Ihmisläheistä ja kustomoitua palvelua tarpeen mukaan. Kaikki onnistuu! - Timo Partanen, Alexandria Pankkiiriliike Oyj
Palvelu ollut todella nopeaa ja asiantuntevaa. Kysymyksiin on vastattu selkeästi. - Tuomas Oja, Presto Paloturvallisuus Oy
Hyvä asiakaspalvelu, nopea reagointi, "oma" it-tukihenkilö, joka osaa selittää asiat selkeästi ja hoitaa toimeksiannot nopeasti alusta loppuun. - Kati Sokkanen, Onni Forsell Oy
Toiminta sujunut moitteettomasti ja ollut todella mukavaa olla yhteistyössä.
- Matti, Isoportti
Asiantunteva porukka, nopea apu tarvittaessa. - Miia Pajuoja, Tilistar
Nopea asiantunteva palvelu. - Jarmo Nevari, Hifistudio
Osaava ja ymmärettävä palvelu. - Tero Merisalo, Isoportti Oy
Hommat ovat sujuneet niin, ettei ICT-asioiden tukiasioista ole tarvinnut juuri itse murehtia. - Timo Hindström, Taksikuutio Oy
Homma toimii ja tukeen voi luottaa. - Thomas Högdahl, Hotelli Helka
Yhteistyö toimii moitteetta ja sujuvasti. - Kaija Saloranta, Servier
0365:n käyttöönotto hoidettiin tilauksesta saman päivän aikana. Erittäin nopeaa ja asiantuntevaa palvelua. Vahva suositus. - Markus Laamanen, Särmärakennus Oy
Joustava ja asiakaspalveluhenkinen yhteistyökumppani. - Tommi Latva, Rotator
Laadukas ja asiantunteva, proaktiivinen ja luotettava IT-asioiden edunvalvoja kumppani. - Jonna Kannos, Projekteria Oy
Kiitos palautteesta ja onnea arvonnan voittajalle
Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin yksi Apple iPad tabletti ja onnekas oli tänä vuonna Ari Kunelius Taksi Partners Oy:stä. Paljon onnea voittajalle ja paljon kiitoksia kaikille vastanneille!