
Haemme Järjestelmäasiantuntijaa Service Deskiin osaksi Bitmoren kasvavaa porukkaa Espooseen. Sijoitut roolissa tukitiimiin, jossa toimit monipuolisissa tehtävissä asiakkaiden IT-ratkaisuihin ja käyttäjätukeen, kuten ohjelmistoihin, tietoliikenteeseen, tietoturvaan ja työasemiin liittyen. Tyypillisiin työtehtäviin kuuluvat tukipyyntöjen ratkaisu pääasiassa etäyhteyksien kautta M365-ohjelmistoihin, palvelimiin, palomuureihin, verkkoihin ja käytettävyyteen liittyen. Tehtävässä kehittyessäsi pääset osallistumaan vastuullisempiin järjestelmäympäristöihin liittyviin tehtäviin sekä kehitysprojekteihin, joissa asiakkaille rakennetaan esimerkiksi moderneja pilvi- ja tietoturvaratkaisuja.
Olet etsimämme henkilö, mikäli olet kiinnostunut IT-alan tehtävistä ja haluat toimia teknisenä asiantuntijana asiakasrajapinnassa. Olet motivoitunut oppimaan uutta ja tunnet tietotekniikan perusteet esimerkiksi opintotaustasi kautta. Sinulla on jo työkokemusta asiakaspalvelun tehtävistä. Aiempi alan kokemus IT-tukitehtävistä luetaan eduksi, mutta se ei ole edellytys, sillä tarjoamme tehtävään hyvän perehdytyksen. Jos suhtaudut asiakkaisiin suurella sydämellä ja haluat olla osa tiivistä ja rentoa työyhteisöä, Bitmore on oikea paikka sinulle.
Tarjoamme sinulle:
Mahdollisuuden kehittyä tehtävissä vaativampiin IT-tehtäviin, kuten pilvi- ja tietoturvaprojekteihin
Erittäin tyytyväiset asiakkaat, joiden kanssa tekee mielellään töitä
Kattavat työsuhde-edut, joihin kuuluvat mm. hammashoito, vakuutusturva, lounas- liikunta-, ja virike-etu sekä toimistohieronta
Viihtyisän työporukan, jossa autetaan toisia ja jonka kesken järjestetään yhteistä tekemistä firman piikkiin
Mahdollisuuden laajentaa osaamista alan koulutuksilla ja hankkimalla esimerkiksi Microsoftin sertifikaatteja
Hakijalta odotetaan:
Työkokemusta esimerkiksi asiakaspalvelutehtävistä. IT-tuki- ja asiantuntijatehtävät sekä tietotekninen koulutustausta luetaan eduksi
Tietoteknistä perusosaamista ja Microsoftin tuotteiden tuntemusta
Huolellista työskentelyotetta ja halua viedä tehtävät laadukkaasti maaliin
Ongelmanratkaisu- ja asiakaspalvelutaitoja
Suomen ja englannin kielitaitoa
Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Senior Recruitment Manager Mikko Lahti (0400 495 946, mikko.lahti(at)atalent.fi).