top of page
Bitmore Power Apps-asiakastarina - Rotator Oy
Rotator Oy Logo

Bitmore asiakastarina

Rotatorille kehitetty Power Apps-mobiilisovellus helpottaa päivittäistä työtä takuuasioiden parissa 

Vuonna 1954 perustettu perheyritys Rotator on yksi vanhimmista koneiden ja laitteiden maahantuontiyrityksistä Suomessa. Valtakunnallisesti toimivalle Rotatorille asiakkaiden kilpailukyvyn mahdollistaminen on kunnia-asia, ja yritys takaa asiakkailleen huippuluokkaisten koneiden lisäksi myös kokonaisvaltaiset jälkipalvelut. Takuutöiden kirjaamisessa Rotator hyödyntää Bitmoren tarjoamaa Microsoft Power Appsilla kehitettyä mobiilisovellusta, joka tekee dokumentoinnista tarkkaa ja nopeaa. 

​

Katso video ja lue koko tarina alta!

Jari Alanen - Rotator Oy

Jari Alanen

“Aikaisemmin takuutyöt päästiin kirjaamaan työmääräimelle vasta työn päätyttyä, yleensä toimipaikalla. Tällöin asiakas sai ainoastaan lyhyen kuvauksen tehdystä työstä ja havaitusta takuuviasta. Nykyään meillä on käytössämme Bitmoren takuutyösovellus, minkä ansiosta dokumentointi hoituu reaaliaikaisesti. Sovelluksen avulla voimme myös ottaa eri työvaiheista kuvia ja tarjota asiakkaalle entistä tarkempaa dokumentointia”, kertoo Pirkkalan kenttähuollossa työskentelevä Jari Alanen

Bitmore tarjoaa kaikki IT-palvelut saman katon alta 

Bitmore toimii Rotatorin luotettavana kumppanina huolehtimalla kokonaisvaltaisesti talon IT-palveluista. Uusi takuutyösovellus luotiin Rotatorin tarpeisiin Microsoft Power Appsilla, joka oli yritykselle tuttu ympäristö jo entuudestaan. Mobiilisovellukseen koodattiin ainoastaan yrityksen liiketoiminnan kannalta olennaiset asiat, mikä tekee applikaatiosta erittäin käyttäjäystävällisen. 

“Bitmore tarjoaa meille moderneja ja monipuolisia IT-palveluita aina loppukäyttäjäpalveluista, IT-infran hallinta- ja valvontapalveluihin sekä tietoturvaan. Huomasimme Microsoft Power Appsissa valtavan potentiaalin, sillä meidän liiketoiminnassa on monta aliprosessia, joissa voimme sitä hyödyntää. Tarvitsemme alustan käyttöön kuitenkin ammattimaisen tuen, jonka Bitmore meille tarjoaa”, kertoo Business Controllerina työskentelevä Marko Heikkilä

Marko Heikkilä - Rotator Oy

Marko Heikkilä

Power Appsilla luotu takuutyösovellus säästää aikaa ja tuo tarkkuutta dokumentointiin 

Takuutyösovellus helpottaa Rotatorin päivittäistä toimintaa tarjoamalla ajantasaiset ja riittävät tiedot takuutyöilmoituksen tekemiseen. Moderni mobiilisovellus säästää käyttäjän aikaa ja kulkee näppärästi mukana työmaalta toiseen.

Marko Heikkilä & Jari Alanen - Rotator Oy

“Meillä on yhteensä kolme takuukäsittelijää, jotka hyödyntävät Power Appsin tuottamaa tietoa päivittäin. Dokumentointi työn yhteydessä on kätevää, koska silloin siihen ei tarvitse varata erillistä aikaa myöhemmin. Datan käsittely mobiilisovelluksella on tehnyt työnjäljestä tarkempaa ja helpottanut päivittäistä työskentelyä takuuasioiden parissa”, Heikkilä toteaa. 

Rotator arvostaa pitkäjänteistä yhteistyötä, jossa molemmat osapuolet kehittyvät 

Rotator on tyytyväinen tiiviiseen yhteistyöhön Bitmoren kanssa, joka kehittyy jatkuvasti uusien IT-hankkeiden myötä. Asiantunteva kumppani osaa ennakoida tarpeita ja tarjota oikeita ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseksi. 

“Yhteistyö Bitmoren kanssa jatkuu myös tulevaisuudessa vahvana. Viime aikoina kumppanuuden painoarvo on ollut enemmän tietoturvan kehittämisessä, mutta jatkossa tulemme laajentamaan Power Appsin käyttöä entisestään. On ollut ilo huomata, kuinka Bitmore on kehittynyt kokonaisvaltaiseksi IT-kumppaniksi. Bitmore ymmärtää meidän liiketoimintamme tarpeet ja pystyvät auttamaan Microsoft 365 -palvelujen, IT-infrapalvelujen ja tietoturvan lisäksi liiketoimintamme digitalisaatiossa sekä tehostamisessa. Heille on tullut lisää moniosaavia IT-alan ammattilaisia, jotka löytävät asiakkaiden tarpeisiin aina oikeat ratkaisut. Voin lämpimästi suositella Bitmorea myös muille heidän luotettavuuden ja ammattitaidon ansiosta”, Marko kiittelee.

â—„ Takaisin
bottom of page