NICLAS QVICK

toimitusjohtaja

Bitmore työpaikkana - Niclaksen tarina

Niclas Qvick toimii Bitmoren toimitusjohtajana. Pienessä tiimissä työpäiviin kuuluu vaihtelevia tehtäviä sekä kokonaisuudesta ja kevyestä hallinnosta huolehtimiseen, että myös myyntityöhön ja asiakasprojekteihin liittyen. ”Meillä toimitusjohtaja tekee myös samoja työtehtäviä kuin muutkin tiimiläiset, ja omasta asiantuntijataustasta on ollut tässä mielessä paljon hyötyä”, Niclas kertoo. 


Niclas on ehtinyt toimia IT-alalla monenlaisissa tehtävissä. Tekniikka on kiinnostanut pienestä pitäen, ja ohjelmistotekniikan insinööriksi opiskellut Niclas onkin työskennellyt ennen Bitmorea muun muassa teleasentajana, lähitukena, asiantuntijana IT-projekteissa ja useampaankin otteeseen myös asiantuntijatiimin vetäjänä. 


Haasteellinen työ pitää virkeänä - Myös viihtyminen ja jaksaminen tärkeää

Niclakselle on tärkeää, että työ tarjoaa jatkuvasti uusia haasteita ja mahdollisuuksia kehittyä. Nykyinen tehtävä Bitmoren toimitusjohtajana vastaa tähän toiveeseen mainiosti. Haasteita riittää, ja niiden ratkaiseminen tuottaa onnistumisen tunteita. ”Nykyinen tehtävä pitää virkeänä. Saan sekä jatkuvasti oppia uutta ja ratkaista ongelmia, että työskennellä ihmisten kanssa”, Niclas kertoo.

Esimiehenä Niclas vaatii eniten itseltään. ”Itselleni on tärkeää, että Bitmore menestyy, ja haluan tehdä kaikkeni sen eteen. Työpäivät voivatkin välillä venähtää, mutta viikonloput pidän vastaavasti työltä vapaina, ja urheilen myös lähes päivittäin”, Niclas kertoo. ”Bitmorella on kuitenkin töissä myös perheellisiä ihmisiä, eikä meillä missään nimessä vaadita, että olisi jatkuvasti oltava töissä tai tavoitettavissa”, hän jatkaa. Bitmorella myös pidetään huolta tiimiläisten jaksamisesta ja viihtymisestä. Työsuhde-etuihin kuuluu muun muassa tavallista laajempi vakuutusturva työterveyshuollon ohella, ja hauskaa pidetään tiimin kesken säännöllisesti myös työajan ulkopuolella.  

Vaikuttamisen ja kehittymisen mahdollisuuksia jokaiselle tiimiläiselle
 

”Bitmorella jokainen työntekijä saa kädenjälkensä näkyviin, jos vain itse haluaa”, Niclas kertoo. Hierarkia on matala, ja toiminnan kehittämiseen liittyvät ajatukset ovat erittäin tervetulleita. Niiden toteuttamisesta voidaan myös päättää nopeasti, koska päätökset voidaan tehdä suoraan oman tiimin kesken. Vaikka kaikki Bitmorelaiset ovatkin myös yrityksen omistajia, on sovittu ettei ’omistajakorttia’ vedetä esiin vaikeissakaan tilanteissa, vaan ratkaisut pyritään löytämään ja päätökset tekemään aina yhteisesti sopien, ja kaikkien mielipiteet huomioiden – asiakasta unohtamatta!  


”Meille on tärkeää, että voimme olla aina rehellisiä asiakkaille. Haluamme aidosti tukea asiakkaidemme liiketoimintaa ja muodostaa pitkäaikaisia asiakassuhteita. Tämä on mahdotonta, jos asiakas ei voi luottaa meihin.”, Niclas linjaa. Jos asiakas on esimerkiksi aikeissa ottaa käyttöön itselleen tarpeettoman raskaan ratkaisun, Bitmoren asiantuntijat suosittelevat rehellisesti kevyempää ja asiakkaalle paremmin sopivaa vaihtoehtoa.


Jotta Bitmorelaiset voivat tukea asiakkaitaan, myös omaa osaamista on jatkuvasti kehitettävä. ”Meillä saa vapaasti kouluttautua sekä omatoimisesti, että yhteistyökumppaneidemme järjestämissä ja ulkoisissakin koulutuksissa. Firma maksaa kulut täysimääräisesti”, Niclas kertoo. Toimitusjohtajana hän ei halua olla myöskään tiimiläistensä urakehityksen esteenä: ”Haluan tarjota tiimiläisilleni kehittymisen mahdollisuuksia ja lisää vastuuta, jottei niitä tarvitsisi lähteä hakemaan muualta”, Niclas linjaa. 

Ota yhteyttä oheisella lomakkeella tai soita 020 703 2981

Olen lukenut ja hyväksyn rekisteri- ja tietosuojaselosteen

Bitmore on työntekijöidensä omistama moderni sekä innovatiivinen pilviaikakauden IT-kumppani, yksittäisistä palveluista kokonaisvaltaiseen IT-infran täysulkoistukseen.

Y-tunnus: 2707904-6

Yhteystiedot:

Miestentie 9, 02150 Espoo

Seuraa meitä:

  • Bitmore - Facebook
  • Bitmore - Linkedin
  • Bitmore - Twitter
  • Bitmore - Instagram

Copyright © 2019 Bitmore Oy. Kaikki oikeudet pidätetään.

Bitmore logo